U kiest voor DELTA, wij regelen de rest

U maakt uw keuze voor een variabel of een vast tarief, vult het online aanmeldformulier in en wij regelen alles voor u. Inclusief het opzeggen van uw huidige contract. Hier ziet u hoe makkelijk het is:

 

Kies voor DELTA, wij regelen de rest

Minder maandlasten en meer doen voor het milieu? Al uw energiezaken makkelijk online regelen en een vriendelijke klantenservice die u nog gewoon gratis kunt bellen. Logisch dat u wilt overstappen naar DELTA.
Het is in twee minuten geregeld.

 

 

Zo werkt het

U maakt uw keuze voor een variabel of een vast tarief, vult het online aanmeldformulier in en wij regelen alles voor u. Inclusief het opzeggen van u huidige contract. Hier ziet u hoe makkelijk het is:

 

Aanmelden (max. 2 minuten)

Vul op het aanmeldformulier uw gegevens in en maak uw keuze voor een vast of flexibel contract. Binnen 2 minuten bent u klaar. Meteen nadat u uw aanmelding hebt verstuurd, ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.

Bevestiging per e-mail (2-5 werkdagen)

Binnen 2 tot 5 werkdagen ontvangt u van ons nog een e-mail: uw aanmelding is verwerkt.

Meterstanden doorgeven (max. 5 dagen)

Rond de datum van uw overstap ontvangt u van ons een meterstandenkaart waarop u uw meterstanden invult. Heeft u een slimme meter? Dan gebeurt dit automatisch. U kunt ook eenvoudig online uw meterstanden aan ons doorgeven via www.DELTA.nl/MijnDELTA.

Eerste nota (binnen 4 weken)

Binnen vier weken na uw overstap ontvangt u de eerste energienota.

Uitbetaling welkomstbonus (max. 12 maanden)

De betaling van uw instapbonus zal 12 maanden na uw overstap naar DELTA plaatsvinden. Bij een overeenkomst voor 3 jaar ontvangt u ieder jaar één derde deel van de instapbonus. U heeft geen recht op de (resterende) instapbonus als u de overeenkomst voortijdig beëindigt of een betalingsachterstand heeft.

U voelt zich direct thuis bij DELTA

U merkt het al bij de aanmelding: bij DELTA maken we het u graag makkelijk. Dat blijft zo als u eenmaal klant bij ons bent. We zijn gewoon een nuchter Nederlands bedrijf en houden van klare taal. We zijn duidelijk over prijs, komen afspraken na en onze klantenservice staat altijd voor u klaar. Bij ons typt u geen vragen aan een 'virtuele assistent', maar krijg u echte mensen aan de lijn die weten waar ze het over hebben. Ook u zult zich snel thuis voelen bij DELTA.

 

Klantgerichte energieleverancier

Onze ruime keuzemogelijkheden, een gratis telefonische Klantenservice (ook speciaal voor ondernemers) en een persoonlijke benadering maken dat DELTA dichtbij de klant staat.

 

Duidelijke prijsopbouw

Uiteraard wilt u  precies weten hoe de energieprijs die u betaalt  is opgebouwd. De prijs van energie bestaat uit verschillende componenten en dat vergroot het risico op een onduidelijke prijsopbouw. Aan de hand van een helder vormgegeven factuur en beschikbare (reken)voorbeelden op onze website leggen wij stap voor stap uit hoe de prijs is opgebouwd. Eenvoudig en eerlijk. Zo weet u precies waar u aan toe bent!